niedziela, 25 kwietnia 2010

PRAWIE MAJ

Już prawie maj, a znowu mamy zastój.

12 komentarzy:

k_maja pisze...

ja bym powiedziała, że DALEJ mamy zastój :/ ja ciągle nie mam żadnego albumu...

Beata Ewa pisze...

Ja tez nie mam...

Beata pisze...

u mnie też pusto.

Anonimowy pisze...

Ja też nie mam.
Wiem, że u Mirabeel są jakieś albumy.
A u pozostałych?
A co z Mią?

Coraz mniej podoba mi się ta wymiana.

Nowalinka pisze...

U mnie nie ma już żadnych albumów, wszystkie wysłałam już dawno z wpisami, ostatni album, który miałam należał do Mirabeel.
Czekam na kolejne a tu ani widu, ani słychu.

Właśnie dlatego nie chciałam brać udziału w wymianie albumów, ale po silnej namowie zgodziłam się, mimo obaw, że będzie tak, jak niestety jest :/
Co z tego, że ja się będę mobilizować, tak jak poniektóre rzetelne osoby, robić wpisy i wysyłać dalej jak i tak ktoś to zlewa dokumentnie i albumy bukuje, w dodatku nawet nie ma odwagi się do tego przyznać???

Żenada.

Bea pisze...

Ja też nie mam. Pisałam ostatnio, że poszły dalej te co miałam, nowy nie dotarł.

Karola Witczak pisze...

A ja mam i właściwie skończyłam z nimi boje, chciałam jeszcze coś dodać, ale im dłużej patrzę na te strony tym bardziej coś mi nie pasuje... ;)Jutro pstryknę zdjęcia na dowód i puszczam je dalej :) mam albumy K_mai (Słowa)i Abrakadabry (Tajemniczy Ogród).

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Bez bicia się przyznaje, że mam albumy Bei i Ani. Prawie zrobione, ale czekałam na nie prawie 11 miesięcy!Postaram się wysłać do końca tego tygodnia.

Ania z poddasza pisze...

No to ja się przyznaję do przetrzymywania gotowego albumu Beaty Ewy. Ciągle zapominam go zabrać aby przekazać Beatce. Rudlis mam na tapecie. Przepraszam dziewczyny! Oprócz nich w domu miałam tylko Abrakadabrę i K-maję, które dawno już wyszły.

Nowalinka pisze...

No, to się cieszę, że się ruszyło :)

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Alinko, ale co się ruszyło? Wiemy co się dzieje z 4 albumami, a reszta??

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Przepraszam z 5 albumami!