środa, 5 maja 2010

Po drugiej stronie lustra

Mój wpis do albumu Ani:

19 komentarzy:

Abrakadabra pisze...

Pięknie!

Beata Ewa pisze...

Cudny!!!

Isabelle pisze...

I like the vintage look of this one ... (and there was nobody in the Fotoplastikon, we were only 4 of us, it was fun !!)

Unknown pisze...

jajku jakie to śliczne:)
zapraszam do mnie:
http://everything-for-fashion.blogspot.com/

Zakładka do Przyszłości pisze...

Fantastyczne! Dla mnie to jak małe dzieła sztuki ;)
Masz talent, takie piękne rzeczy tworzysz!

Pozdrawiam !

Aleksander pisze...

Kapitalne, takie cacko wygląda wręcz rewelacyjnie, liczę na jeszcze więcej takich wspaniałych pomysłów. Gratuluję pomysłu.

Anonimowy pisze...

o rany ale cudne!!!

poziomka pisze...

śliczne naprawdę masz talent i te świetne pomysły

Paulina pisze...

niesamowite. piękne

Anonimowy pisze...

prace pod klimat Sigur Rós'a

Kinga Blog pisze...

Przepiękny! ♥

Atta Rehman pisze...

Incidentally, I like the way you have structured your site, it is super

and very easy to follow. I have bookmarked you and will be back

regularly. Thank you
diabetic rice

Unknown pisze...

niesamowite:)

Anonimowy pisze...

Fajowy

darmowy word 2003 tutaj

Łukasz Cyrus pisze...

Ależ to ładne!
Szkoda, że ja nie mam za grosz talentu.

Anonimowy pisze...

Bardzo ładne, zapraszam do siebie: Aston Markets opinie

enneada pisze...

Przepiękne dzieła! Oczu nie można oderwać. Na razie krucho u mnie z wolnym czasem, choć ogólnie lubię sobie podłubać. Jednak, gdy się trochę obrobię z najważniejszymi obowiązkami, na pewno spróbuję coś podobnego stworzyć. Dzięki!!!

clufix pisze...

Super :)
Zapraszam do mnie :)
http://oonlymomentt.blogspot.com/

Iwona pisze...

Cos pięknego :)
zapraszam
przepisy-iwony.blogspot.com