wtorek, 20 stycznia 2009

6 zmysłów

I mój album jest już gotowy, jeszcze ciepły :) Koncepcja na ozdobienie okładki i pierwszej strony zmieniała mi się trzysta razy, ale ostatecznie uznałam, że zrobię to pod wpływem impulsu, czyt.> "co mi dziś w duszy zagra". W duszy zagrała mi wiosna, zielenie, liście, ptaki, takie skojarzenia - bardzo luźne ze zmysłami, które są tematem albumu.
Album jest wielkości ok. 14 x 19 cm, wiązany sznurkiem - jeśli okaże się za gruby i otwierajacy się - można go "poluzować" :) W środku białe karty (karton wizytówkowy, g 280). Kopertka na pierwszej stronie zawiera list przewodni, ale gwoli formalności spiszę moje wytyczne i tutaj:

- temat "6 zmysłów"
- wpisy w dowolnej stylistyce, kolorystyce, pełna dowolność
- zadanie: opisz, zdefiniuj "swoje 5 zmysłów" - ulubiony smak, zapach, fakturę, dźwięk, obraz (zdjęcie, kadr filmu, cokolwiek, co przykuwa Twój wzrok na dłużej), oraz tzw. "6 zmysł", jeżeli uważacie, że go posiadacie :)

Dziękuję za uwagę i życzę dobrej zabawy!


6 komentarzy:

Abrakadabra pisze...

Śliczny! Bardzo mi się podoba! Już nie mogę się doczekać, kiedy będę miała okazję go własnoręcznie dotknąć i podziwiać!

minimysz pisze...

Śliczny i bardzo wiosenny :)

k_maja pisze...

Śliczny! delikatny i taki... 'lekki'... Nieustannie mnie to zachwyca w Twoich pracach :)))

ale mamy 'ptaszkową' edycję :)

Anonimowy pisze...

Bardzo kobiecy i wiosenny!

Beata Ewa pisze...

Sliczny! No i te pastele!!!

albumyslubne pisze...

ale wiosną zapachniało!
perfekcjny! Mam nadzieję nie popsuć swoim wpisem ;)