piątek, 9 stycznia 2009

słowa, słowa, słowa...

No to chyba zaczynam... I w sumie bardzo dobrze, bo potem mogłoby mi zabraknąć odwagi :)

Kochane - w albumie jest wprawdzie list, ale powtórzę jeszcze tutaj. Proszę Was o 'zescrapowanie' ważnych, mądrych, pięknych, ulubionych (itd.itp.) słów. Źródło i forma oczywiście dowolne - wiersz, kawałek prozy, piosenka, sentencja czy 'cytat z sąsiada', co chcecie. Zdjęcia (jakośtam nawiązujące do cytatu) mile widziane :) Macie do dyspozycji dwie sąsiadujące strony (16,5x13cm) Kolory i styl - Wasze ulubione :)


Buziaki!

9 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Aż sie boje jak patrzę na ten cudny album...(ze coś sknocę, oczywiście)

Beata Ewa pisze...

I ja tak samo!!!

Abrakadabra pisze...

A co ja mam powiedzieć?! :-) Do mnie to cudo trafia w pierwszej kolejności!!! :-)

Lamarta pisze...

Cudowny albumik i bardzo fajny temat:))

albumyslubne pisze...

Jest przepiękny! JUż mam pomysł na wpis :)

Renny Berryboar pisze...

Przepyszny album :) Podziwiam :)

ScrapArt pisze...

Witajcie:) Niestety, ale z wielu przyczyn nie mogę wziąć udziału w wymianie, czego niezmiernie żałuję. Album przepiękny, z pewnością wszystkie albumy będą świetne.Będę regularnie zagladać i podziwiać. Życzę udanej i sprawnie przeprowadzonej wymiany.Pozdrawiam
Ada - scrapart

Abrakadabra pisze...

ScrapArt - bardzo mi przykro...

Anonimowy pisze...

Już dawno miałam napisać, że jest cudowqny! I ten kształt!